Tisdag!

2014-05-13 19:50:44 Struntprat
» Kommentarer(0) «


Denna dag började med en promenad med Tove för att lämna våra stora barn hos Lena, efter de fortsatte vill Erikslund och Ikea för frukost! Vi mötte upp Camilla och Ian också.
Vi satt där och snackade skit och käkade massa gott. Efter frukosten så va jag tvungen att gå och köpa skavsårsplåster eftersom jag alltid får skavsår! Blir galen!!
De enda par skor som jag inte får ont av e min tåskor. Får börja gå i dom jämt!
 
En sjukt rolig sak hände idag också, Tove skulle leta klänning till vårat bröllop i sommar.
Hon hittar den på Cubus, BARNAVDELNINGEN!! 😂😂
Hur liten kan man vara! Hade den vart i min storlek hade köpt den själv för den va grymt snygg!!:)
 
Sen strosa vi omkring där enda tills klockan va dax att hämta dom stora barnen igen:)
Hämtade stora grabbarna och sen promenerade vi hem igen:)
Väl hemma så busade jagnmes ungarna o sängen medans Johan sänkte Jamies säng och tog bort sidan så jag lättare ska kunna lyfta i och ur honom. Sen tog jag en dusch och så va de dax för matlagning.
Idag blev de grönsakssoppa med toast:)
 
Snary dax för att bädda ner sej för idag e jag otroligt trött, Jamie sover ganska dåligt om nätterna så en annan sover ju typ aldrig känns de som!
 
Först ska jag iaf få lite kläm på mina onsa fötter!! Skit skor!;)
 
pussåkram
 
Jamie e lite hängig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback