Gomorgon!

2014-09-12 07:29:16 Struntprat
» Kommentarer(0) «


Hejsan Fredag!
Idag e en spännande dag, vi ska ha en mäklare här för värdering utav huset kl 9 och kl 10 ska jag iväg med Liam på 3-års kontroll=)
Sen ska vi även åka till Johans mamma i Askersund då Johan ska tävla på lördag någonstans där i krokarna.
 
Nu undrar ni kanske varför vi ska hit en mäklare, mest för att vi vill veta hur läget på huset ligger plus att vi hittat ett hus som vi e lite intresserade av, kan va bra att vet så vi kan förhandla med bank om vad vi kan få för lån=)
Visning på de "nya" huset e på tisdag så vi ska självklart gå och kolla!
Vi trivs väldigt bra här och v kan lätt bo kvar men vi måste ju hur som helst flytta om kanske 1-2 år=)
 
3-års kontrollen ska bli spännande! Min lilla Liam, vikt längd och tal ska kollas!
Han e ju en sån liten räka haha!
Han pratar ju som en dåre men kan ju bli lite reserverad när nån typ "kräver" att han ska säga eller göra något. Min bestämda lilla herre! De har han ju fått från mej.
 
Nu har vi ätit frukost och jag ska hoppa in i duschen.
Ha e härlig fredag så hörs vi garanterat senare!
Pussåkram!
 
 
 
Bild från Johan förra tävling=)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback