Så sjukt trött

2014-09-17 20:38:53 Struntprat
» Kommentarer(1) «


Idag har jag verkligen vart så förbannat trött, dålig sömn och barn som vill kliva upp alldeles för tidigt.
Vid 13.30 idag däckade jag på soffan och blev väckt vid halv 5! Hur tusan kan jag sova på soffan medans ungar leker och Johan städar och donar?
Som sagt jävligt trött!

Evelina kom på eftermiddagen/kvällen och hängde lite. Va så länge sen vi sågs så de va mycket härligt att gå snacka lite skit.

Ligger just nu i sängen och kikar på idol, Johan sitter och kollat på hockey såklart. Så de e en riktig slappkväll.
Båda barnen somnade innan 19 idag och Liam gick till och med själv in i sängen och la sej utan kvällsmat och nattning! Får se när han vaknar och e hungrig, måste iaf byta blöja på honom!
Snart e de helg igen! Så skönt.
En massa kalas ska vi på.
Nea och Ian har kalas på lördag och Elvis på söndag.
Mycket september barn bland alla vänner;) de e tydligen kallt och mörkt i dec/jan😜

Pussåkram





Kommentarer
Postat av: Camilla

Nej du, på lördag har Elvis kalas och på söndag har Nea & Ian kalas ;) för vi ska på deras kusins dop på lördagen :P

Svar: Hahahha justja!:)) tur du läser så jag inte kommer till fel ställe:))
Lina

2014-09-17 @ 21:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback