Lekparkshäng=)

2012-04-30 12:11:34 Struntprat
» Kommentarer(0) «


Igår så va vi i lekparken här på området, de va så underbart väder och vi hade jätte mysigt!
Liam fick gunga och han tycker de e super roligt.
Jag gick in och fixade lite kaffe åt dom vuxna och lite saft till barnen (mej och Johan med) Så där stod vi och hade de super skönt!

Sen skulle alla dra sej hemmåt för fixande utav lunch, men jag Johan Liam Tove och Elvis stannade en stund till.
Sen gick vi hem till oss och satte oss på gräsmattan på en filt och Liams lekmatta.
Johan va så duktig och ränsade bort allt ogräs i rabatten och klippte gräset!
Kändes verkligen så härligt och att sommaren snart e här!

På kvällen åkte vi ner till moster Lollos jobb (texas longhorn) för lite mat, och fyfan vilka ribbis dom hade!!
Dom va så möra att dom föll isär när man tittade på dom=)
Goda som tusan med!!

Dit går vi lätt igen men då vet vi att man kan dela på en maträtt för de va så sjukt mycket mat att de knappt syntes att man ätit alldeles för mycket!
Johan skulle sedan på bio men de fanns ingen plats så han och Timo gick och tog några öl istället=)
Jag och Liam åkte hem och så försökte jag få min lilla terrorist att somna men de tog ett bra jäkla tag!
Till slut somnade han och då passade jag på att fortsätta läsa min bok Hungerspelen som förövrigt e en sjukt bra bok på hela 950 sidor!
Jag har redan plöjt igenom ca 400 och jag blir så arg på mej själv att jag läser så fort när jag gillar en bok jag vill ju ha nått att läsa hela tiden=)
Vill inte att den ska ta slut!

Aja nu ska jag börja göra iordning inför kvällen då vi får massa besökare, men först ska vi gå till bäckby för där har dom ett litet tivoli =)
Ska möta upp hela våran lilla barnvagnsmaffia och gå och kika lite!
Sen blir de grillning och vin hemma his oss!

Pussåkram


Wiiii=)


Stålmannen Elvis=)


Johan Har nog roligast=)


Jippi!!


Min bebis=)


Johan e duktig!


Nån som börjar bli väldigt trött efter en dag ute=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback