Bloggappen funkar!:)

2012-07-12 16:02:36 Struntprat
» Kommentarer(1) «


Hej hopp! Längesen igen men den här jäkla bloggappen har ju inte funkat och så har vi fått virus på datan, så ja jag har inte kunnat blogga! Annars har de hänt en hel del, vi har haft dop för Liam men de ska jag återkomma till i ett annat inlägg då jag har massa fina bilder på systemkameran:) Idag har jag och Liam inte gjort ett skit eller vi va ute på en liten promenad men annars inget alls! Riktigt uttråkad kan jag lova, ingen insperation på vad jag ska laga för mat heller. Tips tack;) Ne nu måste jag göra iordning lite mat till min lilla skrutt som äntligen börjat äta riktig mat! Pussåkram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Uppdatera! :)

2012-08-01 @ 13:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback