Nu e de glest!

2014-02-10 21:04:11 Bröllop
» Kommentarer(0) «


Oj oj får ju be om ursäkt nu igen att de blivit glest mellan inläggen!
Mest för jag har haft fullt upp och sen när jag hade tid över så fick jag typ ryggskott och ville dö!
Kan ju börja med att berätta att min bröllopskänning e vald och beställd, jag kommer inte visa den här då jag vet att många som kommer på bröllopet säkert e här inne och kikar då och då=)
Jag har även kommit igång med träningen, dock blev de ju förstört lite då min rygg pajade.
Men jag har iaf dragit iväg till gymmet och promenerat/sprungit på bandet.
Har inte gett mej på maskinerna än då jag fortfarande känner mej osäker på de och jag vill inte göra något som jag då kanske lessnar på om jag inte känner mej redo.
 
Annars händer de väl inte speciellt mycket, de e laga mat ta hand om barn, tvätta, städa, mysa, sova och allt annat som hör vardagen till. Mycket planering utav bröllopet e de såklart och idag gjorde jag klart inbjudningarna.
Ska slänga dom på lådan i veckan har jag tänkt.
 
Ne skit i texten här kommer lite bilder istället=)
(Instagram e jag väldigt aktiv på så om du som läser vill följa mej där e de bara att adda!;) lynitz )
 
 
Min fina älskade killar=)
 
Tjockis och spinkis!
 
Liam har äntligen lärt sej att duscha, skulle alltid vara bada förut!=)
 
 
Jamie har fått smaka lite blåbärspuré och Liam äter en massa ägg=)
 
Toffs e väldigt fint=)
 
Man kan även sova på konstiga sätt=))
 
Bröllopsinbjudningar!
 
Trött men glad ändå=)
 
Pussåkram!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback