Massa pyssel!

2014-07-12 21:53:16 Struntprat
» Kommentarer(0) «


De e så tråkigt att blogga om bröllopet nu, inte för att jag inte vill berätta men jag vill ju inte visa bilder ännu då alla som e gäster inte ska vet allt!
Ett blogginlägg utan bilder e ju ganska tråkigt eller vad tycker ni?
Självklart efter bröllopet så kommer alla bilder visas och hoppas att ni som läser uppskattar de!
Idag e de endast 2 veckor kvar tills jag e fru och inte bara mamma och sambo.
Sjukt jag kommer inte heta Lina Lönn längre utan Lina Sjölin!
De e verkligen skit svårt att försöka skriva de nya namnet, blir skit fult och inte alls samma flyt i de som Lina Lönn.
Aja jag ska ju heta de resen av mitt liv så jag får öva öva öva!;)
Idag har jag pysslat ihop "presentlådan" och den blev helt okej. Har lånat en super fin hattlåda utav Maria som jag smyckat lite i bröllopets färger.
Även fast vi egentligen inte vill ha nå presenter så ska man tydligen ha en sån enligt alla.
Vi vill ju att alla bara kommer och firar med oss.
 
Johan e lite stressad men jag känner mej lugn, har de mesta under kontroll tycker jag men visst jag ska inte sticka under stolen med att sista dagarna kommer jag fan ha häcken full!
Liam skulle iaf få bo hos min mamma nån natt så jag och Johan kan fokusera på att göra iordning i lokalen, och jag hoppas jag har villiga vänner som kommer och hjälper oss! ;)
 
Schemat över dagen behöver går igenom och förhoppningsvis kommer de inte spricka totalt!
Åhh längtar så in i helvete nu och samtidigt som de går snabbt så känns tiden som att den står stilla.
 
Ne nu ska jag fixa lite mer, men hallå något ni vill att jag ska skriva om?
Ni e ett gäng igen som tittar in dagligen så vore skoj om ni kanske har nått önskemål?=))
 
Pussåkram
 
 
Bjuder på en till bild från fotograferingen med Hanna Jarlängen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback