Power meet

2014-07-04 21:00:40 Struntprat
» Kommentarer(0) «


Som dom flesta vet så hatar jag verkligen Power meet!
Tycker inte att bilarna e speciellt snygga och alla drägg som kommer till stan kan åka hem igen, men de som e lite roligt e ju att Västerås vaknar till liv.
Jag brukar alltid se till att vi har en plan att komma iväg varje år under Power meet helgen men icke i år.
Jag ville helt enkelt se lyckan i Liams ansikte när han fick se alla bilar.
Vi passade på att cykla ner med grabbarna i cykelkärran idag vid 17 tiden får då va de den såkallade "fin bils crusingen" Liam va helt lyrisk och bara gapa och skrek kolla där kolla där, åhhh fiiiiiin åhhhh stor bil! Orange Rosa Blå Svart ja ni hajar! Ungen va mer än lycklig!
 
Efter alla bilar åkt så packade vi in ungarna i cykelkärran och cyklade hemåt! Liam somnade så den får 5 tummar upp;)
Jamie satt riktigt bra och jollrade där bak och va tok nöjd!
Väl hemma va jag död! Fyfan jag e så otroligt dåligt tränad nu att jag orkar knapp något alls som e ansträngande!
Vi har även besök utav Johans pappa och bror så vi fixade ihop lite tacos och båda barnen åt.
Nu sover dom små, gubbarna sitter och inväntar nästa fotbollsmatch och jag e allmänt död!
Va även tidigare idag på stan och lunchade med både en öl och ett glas vin, Evelina och jag hade planerat att kika på blommor till bröllopet så vi passade på att ha lyxlunch!
Kommer bli otroligt bra med alla blommor som kommer pryda alla borden under middagen!
 
Nu ska jag försöka tigga till mej lite fotmassage utav Johan och bara slappa!
Pussåkram!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback