Blivit människa igen!

2014-06-17 07:24:05 Struntprat
» Kommentarer(0) «


 
Alltså vilken helg de vart då!
Ska skriva ett helt eget inlägg om möhippan som ni som följer mej på instagram vet att jag fick i lördags, men nu blir de bara lite vanligt ordbajsande!;)
 
Torsdagen va jag iaf hemma hos Eva och Micke för lite kräftor/räkor/hummer till de serverades både vin och drinkar. De betyder att jag va lite halv seg på fredagen då dagen till stor del spenderades i soffan och på altanen.
Hade iaf ganska tråkigt på fredagen och försökte muta hit Maria och Evelina som tyckte jag va väldens drygast människa då jag messade typ 100 gånger och dom hade fullt upp med att fixa de sista inför min möhippa på lördagen;) Haha men de kunde ju inte jag veta!
Går och lägger mej runt 23 tiden på fredagen så de hade ju vart perfekt om inte ungarna vaknat 711:a gånger!
Blir väckt at Johan runt 8.30 med frukost på sängen och han säger att jag snart måste gå upp för att han ska åka och träna, helt i vanlig ordning alltså!
Men så fel jag hade!
Som sagt blir ett nytt inlägg om själva möhippan lite senare!
 
På söndagen kan ni ju bara tänka er hur jag mådde! Haha fyfan men helt klart värt de!
Va inte riktigt bra i kroppen igår heller men mer fungerande en i söndags då jag typ låg på soffan och mådde ganska dåligt och va sjukt trött.
Igår hade jag även Maria och här för lite grillning och Evelina kom en sväng på kvällen för lite skitsnack!
 
Idag e de tisdag och Liams sista vecka hos sin dagmamma sen blir de sommarlov! Johan jobbar endast 2 pass till och sen blir de 6 veckors semester!
Inte för attvi ska göra speciellt mycket då dagen för bröllopet snart e här! 39 dagar kvar!!!
 
Nu måste jag sätta fart med att klä på Liam, och sen natta Jamie och åka iväg med Liam till Lena!
Pussåkram!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback