Vigselträff

2014-03-16 20:49:49 Bröllop
» Kommentarer(0) «


Idag har vi vart på vigselträff i Lundbykyrka.
Vilken super mysig kyrka, dock har vi ju valt Dingtuna och tror inte heller vi skulle få plats i Lundby om alla kommer vill säga;)
Vi fick iaf väldigt mycket info och de va super bra för nu kan vi börja planera för vigselprogramen.
Vi måste bara bestämma oss för vad som Emelie ska sjunga. De finns ju så många bra låtar men vi får se vad vi väljer=) Psalmer måste också väljas med de blir nog typ dom här vanliga.
Idag e de endast 4 månader och 11 dagar kvar tills dagen med stor B äger rum och jag känner mej lite stressad om jag ska va ärlig.
De e mycket kvar som ska pysslas ihop, de många saker som måste handlas och även en del grejer som måste bokas ordentligt!
 
Min klänning e iaf klar och hänger så fint i garderoben, den måste dock sys in lite och underkläderna e också köpta.
Till mej e de bara skor och eventuellt nå örhängen eller halsband.
Till Johan måste kostymen köpas och skor, även kläderna till ungarna men de e svårt att vet storlek på dom och speciellt på vår lilla tjockis Jamie=)
Får nog skjuta upp de en stund till.
Har börjat komma in en hel del svar på folk som kommer, och tyvärr några avhopp men de får man ju räkna med då bröllopet e mitt i semestern och folk har andra planer=)
 
Åhh jag e ju fan nervös!!
 
pussåkram!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback