Sommar/höst!

2014-05-26 22:13:02 Struntprat
» Kommentarer(0) «


Vilken jäkla skillnad på vädret idag då!
Dagen började med sol och värme och nu e de fan kyligt ute!
På förmiddagen va Tove här med ungarna och grabbarna lekte och vi satt i solen och försökte hålla huliganerna i styr;) vi käkade lite lunch och sen va de dax för tjocka Lina att dra till gymet!
1 timma på crosstrainern blev 7km och 1,5liter vatten för jäklar i min balja va varmt och svettigt de va:)
Jag väger och mäter mej på måndagar och från förra veckan hade jag minskat 2 cm på mitt tjockaste ställe på kroppen men inte minskat nått i vikt:( Aja jag e ju igång iaf!
På onsdag ska jag träffa marlene igen och då ska vi prata kost! Son jag bävar inför de😁
Jag vet egentligen vad mitt problem e men fan de e svårt att ändra på dåliga vanor!
 
Imorgon ska jag försöka mej på mitt träningsprogram och hoppas att min sträckning i magen gett med sej för har verkligen inte "tränar" några såna övningar alls nu. 
Om de inte funkar kör jag på crossen istället:) de funkar skit bra när man lyssnar på P3 dokumentär;)
 
Aja nu blir de sängen, Liam ska till Lena imorgon och jag och Jamie ska mysa hela dagen :)
 
pussåkram!
 
Wiho!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback