Vad som hänt sen sist?

2014-05-12 09:43:06 Struntprat
» Kommentarer(0) «


Känner nu att jag kan lägga tid på bloggen då de vart ett par hektiska veckor med en massa att göra.
Bröllopsplaneringen ligger nästan i fas, några stora punkter e fortfarande kvar men snart så e även dom avklarade!
Johan har även sprungit 2 tough viking lopp, ett i Göteborg och ett i Stockholm.
Till Göteborg följde jag och Jamie med, vi hälsade på Maria och Fredrik. Vi blev bjudna på god mat, vi va ute på restaurang och givetvis va vi tvungna att gå på Liseberg! De sistnämnda fick vi göra helt barnfria då Maria och Frida tog hand om Jamie=)
Göteborgs vädret va vi inte ett dugg besvikna på, 23 grader strålande sol och en riktig sommar helg i April månad!
Helgens lopp i Stockholm ville jag och barnen däremot inte följa med på!
Fyfan 6 grader regn och blåst!
Johans plats i Göteborg blev 178 och i Stockholm 56!! Han e bra duktig min blivande man!;)
 
Annars på vardagarna har vi väl gjort de vanliga, lite öppnaförskolan, lite Erikslund eller bara hemma i soffan och myst.
Min såkallade träning har vart obefintlig men nu har jag fått en riktig morot! Johan har lovat att jag ska få testa vigselringen på söndagar om jag tränar 3 gånger i veckan!
Så idag kör jag igång får på söndag vill jag testa min skönhet!!
 
Så istället för text så slänger jag in bilder från dom senaste veckorna och senare idag kommer ett bröllopsinlägg!
 
Pussåkram!
 
(Just de kul att se att de va så många som klickade in igår även fast man vart frånvarade så länge)
 
Innan loppet va han väldigt färgglad!;) Detta e i Göteborg!
 
Underbara Fredrik och Maria!
 
Johan springer igenom de sista hindret, 10000volt!! Fyfan de måste göra så sjukt ont!
 
 
Ajajaj!!
En trött skitig men glad Johan!=)
<3
 
Fredrik och Johan väntar på maten=)
Spännande att va på restaurang med gudmor Maria och mamma=)
Den stora ungen har äntligen ställt upp på lite fotografering=) Dock med blå näsa efter han ritat lite och med en väldigt lång frillar=) Den e klippt nu men han  blir ju hysterisk!!;)
Fina älskade unge=))
Han som alltid e glad=) Dagen innan hans hår klipptes för första gången, hans fina lockar e borta nu=(
Lilla snornäsan=)
<3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback