Lätt att kliva upp ur sängen..

2011-06-30 18:48:06 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Kan ju lova att jag va måttligt road imorse när kl ringde 6.00 och jag inte kunde kliva upp ur sängen!!!
Låg där och verkligen försökte röra mej men de va som att hela rumpan ryggen och ljumskarna va låsta, jätte jätte ont gjorde de=(

Vi har iaf fått ett klart besked att vi inte kan flytta in förens den 1 dec så de e också skit tråkigt...
Men vi kanske hinner spara ihop lite pengar så vi kan renovera lite på köket=) De vore toppen!!
Men aja vill verkligen inte bo kvar där vi bor nu jag tyckte att vi kunde bo hos pappa i 2 månader men de tyckte verkligen inte Johan..vet inte varför han e så tjurig med de!

Nee nu ska jag och Joahn ut till pappa och bada hundarna=)

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback