Dåliga jag...

2011-09-20 11:28:01 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Nu va de sjukt länge sen jag uppdaterade här, men jag har inte riktigt känt att jag haft lust att skriva nått. Har gjort massa roliga saker och så har jag bara slöat som vanligt=)

Har ju även gått in i vecka 38 och passerat och nu e jag inne i vecka 39!!! Sinnessjukt!=)
Snart kommer den liten bebis förhoppningsvis SNART=)
Idag e de 11 dagar kvar tills BF och ja de känns som en hel evighet...
Vi får nog säkert lägga på 2 veckor till och en igångsättning innan denna lilla bebis vill titta ut, han eller hon trivs alldeles för bra där inne!

Mina fötter och händer e så sjukt svullna så nu får jag knappt på mej foppatofflorna längre, men de e ju tur att de snart e över=)
De värsta e att när de regnar blir jag ju blöt om fötterna när jag e ute och promenerar med hundarna eller e ute överhuvudtaget.

Händerna e de ju inget klädproblem med men dom gör ju så jäkla ont så fort dom dommnar bort, just nu har ja ingen känsel alls i höger fingrar=(

Skiter i vecko info tror dom flesta som läser detta vet de mesta om bebisar och graviditeter;)
Lägger ut massa bilder från bland annat Camillas möhippa och diverse andra saker=)

Ha en trevlig dag pussåkram




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback