Vardagsbestyr!

2014-04-15 19:11:34 Jamie
» Kommentarer(0) «


Ligger just nu på madrassen inne i Liams rum och väntar på att han ska somna. Jag hör att han börjar andas tyngre och tyngre så snart e han nog däckad:)
Han har en dryg hosta men tyvärr kan ju sånt hålla i sej i 100 år!

Denna dag har jag fått så mycket gjort i planerings väg och ska återkomma till de lite senare.

Jamie fick även smaka sin första pannkaka och de tyckte han va super gott, den va såklart osaltad och han fick fruktpure till:)
Han har haft lite feber idag men som vanligt e han så snäll och go så inget speciellt gnäll förutom när han bajsade och de va lite för hårt!:(
Ska köpa lite laktulos och kolla om de blir bättre med de.

Syrran har även vart här och testet lite olika håruppsättningar. Jag hade/har världens flottigaste hår så de blev lite slickat haha:)
Men hon e så duktig min syster så på dagen med stort B kommer jag va hur snygg som helst!:)

Nu har Liam somnat och jag ska hoppa in i duschen. Men åter kommer lite senare med ett litet bröllopsinlägg;))

Pussåkram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback