För tredje året i rad!

2014-06-23 09:32:02 Struntprat
» Kommentarer(0) «


Som för dom 2 senaste åren så firade vi även midsommarafton i år hemma hos Camilla och Paul.
Första året va Liam lika gammal som Jamie va i år och ha sov så skönt i vagnen, förra året va jag gravid med Jamie och då tog jag hem Liam tidigt och Johan fick ha party utan oss;)
I år så fick Liam va hemma hos min mamma och Erik och Jamie fick va med oss på fest!=)
De gick kanon!
Han charmar ju alla den där lilla killen och va så nöjd så!
Han fick smaka den underbara maten som dom bjöd på och de va både smörgåstårta och grillat!
Vi lekte massa lekar och drack en massa gott!
Jamie somnade för natten vid 21 tiden och Maria och Evelina va mycket stolta över sej själva att dom nattade honom utan problem!;)
Jag och Johan fick lite barnvakt även fast vi va på samma ställe men de va skönt att kunna slappna av lite och ha lite skoj!
 
Som vanligt va de 5-kamp fotboll och nytt för i år va brännboll!
Succé e bara förnamnet!
 
Jag vill tacka Camilla och Paul för en lika bra midsommarafton som dom föregående åren och vi längtar redan tills nästa år!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback