Bröllopsdagen e här!

2014-07-26 07:59:28 Struntprat
» Kommentarer(1) «


God morgon underbara dag!
 
Då va dagen kommen, dagen jag får lägga till fru på "meritlistan" har sovit otroligt bra men har vaknat upp med en finne i pannan!
Tur jag ska på sminkning kl 12 så jag blir vacker;)
 
Dricker en kopp te i solen, redan ap varmt så de kommer nog gå åt en hel del vatten idag! :)
 
Min underbara pappa kom förbi här igår, med en tidig bröllops present! Som vi önskat oss ett parasoll! Kommer va perfekt här hemma så vi kan få lite skugga:)
 
Ne nu ska jag invänta Lollo som ska komma och hämta mej, sen blir de frukost hos Fia och lite mys!
 
Ha en underbar dag alla godingar!😘❤️ 
 
Pussåkram
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Grattis =)

Svar: Tack så hemskt mycket=)
Lina

2014-07-26 @ 08:48:13
URL: http://photohugs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback