Denna helg!

2014-09-15 20:50:51 Liam
» Kommentarer(0) «


Hejsan hoppsan!
 
Fredagen sprang iväg, mäklaren va här och värderade huset och de gick toppen.
Vi var på 3-årskontroll med Liam, 96 cm lång 13,2 kg och ett prat som en 4-åring med ett väldigt brett ordförråd och långa meningar!
Jo jag kan lova att jag e stolt över min lilla spinkiga pratkvarn!
Vi åkte sedan till Johans mamma i Askersund och där gick vi en sväng på stan, hittade en super mysig lekpark som låg precis vid vattnet. Lekte en stund och gick sen och handlade lite inför Johans tävling på lördagen.
Barnen somnade bra på kvällen och vi kikade på valdebatten och käkade godis.
Hade glömt min cocillana hemma i Västerås så låg och hostade hela natten typ så de va rätt drygt!
 
Upp tidigt då barnen hatar sovmorgon verkar de som, frukost och sen göra iordning för avfärd mot Skänninge där tävlingen skulle vara.
Från Johans mamma tog de typ en timma i bil.
Väl där hämtade Johan ut sitt start nummer och sen tog vi bilen till starten.
Han hade star kl 13.00 och vi hade ställt oss vid ett hinder som va en liten sjö som dom skulle ta sej över/runt, När klungan kom låga han på plats 2 men i slutet utav sjön så hade han gått om och låg etta.
Där låg han resten utav loppet och han sprang på 37 minuter, 8km och 36 hinder!
Placeringen i hela tävlingen blev ETTA!
Min man han kan han!!
 
Efter tävlingen åkte vi hem till Västerås och bara slappade. Pappa kom hit med pizza och så kikade vi på hockey.
Söndagen skulle vi åka på kalas men snor och helvete slog till så vi åkte ut till pappa en sväng bara för att rasta Liam och få lite luft. Vi grillade korv och hamburgare. Pappa och Johan sågade ner 2 stora träd och Liam va lyrisk!=)
Kvällen spenderades såklart med valvaka och Hanna och Camilla va här för lite kvällsfika.
 
Pussåkram!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback