Uttråkningshotad...

2011-08-29 18:55:33 Allmänt
» Kommentarer(1) «


Jag e så uttråkad så jag dör men jag e alldeles fäör trött för att hitta på något!!! då e de fan illa!!
Kollar alltid på greys repriserna på 5:an och idag va nog de jobbigaste avsnittet att kolla på..buhu va jag bölade, har nog med homonerna att göra eller kanske inte? ;)

Har inte orkat laga mat idag än, har levt på yoghurt och flingor en liten macka och marknadskaramell har även fått plats i magen=)
Tror inte jag kommer laga nått idag e alldeles för trött och dessutom så e de sjukt tråkigt att laga mat till sej själv!

Ikväll börjar även robinsson på 4:an..ska bli riktigt roligt!
Jag älskar robinsson, skulle lätt vilja va med! De e väl den enda typ dokusåpa jag tycker e en riktig tävling!!
Tänk själv fast på en ö utan allt typ..fan va häftigt!!

Aja ut med hundarna en liten sväng sen intar jag soffläge igen=)
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Mamma lollo

Hej:) hoppas du mår bra med magen:) bara säga att när jag hade halsbränna speciellt med andra barnen fick jag nå tabletter som inte hjälpte ett skit sen köpte vi en annan sort på apoteket som hjälpte jätte bra. Så gå dit och testa båda någon av dom hjälper:) lycka till. Kram

2011-08-31 @ 07:30:28
URL: http://borstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback