Skrämde livet ur Johan..

2011-05-25 19:26:26 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Hej hopp!!
Måste först och främst berätta att underbar Josefin Wedin har fixat ihop min design här på bloggen!!
Blev super nöjd..kanske ska byta ut nå bilder men allt e toppen!! Tack som tusan du e guld värd=)
Om jag skulle försöka mej på de skulle jag antagligen inte blivit klar förens om ca 100 år!

Idag fick jag besök utav Isabell och Patrik..lika trevligt som vanligt=)
Eftersom jag och Johan jobbar olika skift  så e man nästan alltid ensam på eftermiddagarna om de inte kommer någon och hälsar på.. så jobbigt att ta sej någonstans när man har 2 små hundar som alltid vill ha uppmärksamhet, har dock blivit mycket bättre med Linus nu när Melker har vart hemma! Han piper inte lika mycket och e mycket mysigare!
Melker e alltid underbar, lättare hund finns fan inte!

Jag bjöd ju Isabell och Patrik på mat här om dagen så idag bjöd dom på mat...McDonalds haha=) super gott som vanligt..blir typ mätt efter en tugga men iaf=)

Har vart sjukt trött idag men jag vet exakt varför och de ska jag berätta!!
Gick och la mej vid 21 tiden igår men vaknade som vanligt vid 23 för att kissa, kl 00.30 samma sak men till överraskningen..vid halv 3 inatt skrämde jag nog livet ur både hundar och Johan..jag vaknar av de värsta sendraget i vänster vad, trodde jag skulle dö och jag har nog aldrig skrikit så högt i mitt liv.
De va så sjukt kunde inte hejda skriket trodde ett tag att de va nån som höll på att dra av mej benet eller nått sånt =(
Joahn fick nog lite halv panik och fattade nog inte vad som hände men efter ett tag så fick jag väl fram att de va sendrag, och då va han så söt och sa; Ska jag klämma lite eller vad ska jag göra?
Haha sötnöten!!

Ne nu ska jag packa ner lite skit i flyttlådorna, ha en trevlig kväll!!
pussåkram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback