4 veckor och BVC besök!

2011-10-28 16:28:43 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Idag är mitt lilla hjärta 4 veckor! Tiden går så fort känns som att de va igår jag låg och klämde ut honom :) har nog fått de snällaste lilla barnet i hela världen, han e nästan aldrig gnällig mest nöjd hela tiden:) Idag va vi på BVC och mätte och vägde lillkorven, från förra veckan hade han gått upp 270g så nu väger han 3990g och va 54cm lång! Min stora kille! Åkte hem till Sanna efter BVC och mös med henne och Levis, han e ju jätte stor om man kollar på Liam! Tänk att de bara e ca 12 veckor emellan grabbarna!:) Jag längtar tills han blir större men jag vill samtidigt inte att tiden ska gå så fort. Nu ligger vi och myser i sängen och här kommer vi nog ligga ikväll eftersom Johan e på match så blir de Lina och Liam myskväll! :)
Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback