På stan

2012-06-21 20:34:39 Struntprat
» Kommentarer(0) «


Tove och jag tog med oss ungarna ner på stan idag=)
Vi käkade lite på Jensen och både Liam och Elvis va väl inte dom snällaste barnen när vi skulle äta, slängde saker heeeela tiden på golvet och va lite dryga haha=)
Men men sånt e livet när man har små barn!
 
Kikade efter nått att ha på mej tills imorrn men hittade inget alls tyvärr=(
Så fort man verkligen letar efter något så finns de fan aldrig!
Har ju vart vaken sen kl 6 imorse så nu börjar jag känna mej riktigt trött, så snart blir de nog sängen.
Liam e fortfarande vaken men förhoppningsvis så blir han trött snart så jag också kan få lägga mej=)
 
Imorgon e de midsommar fest hemma hos Paul och Camilla och de kommer bli super roligt!
Hoppas Liam e på sitt bästa humör, så vi kan njuta av allt som Paul och Camilla fixat ihop.
Blir de jobbigt e de ju inte så långt hem så då får man väl gå hem en sväng så han kan få komma till ro.
 
Nu ska jag ta mej en öl och sitta lite i soffan innan sängen kallar!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback