Kesella keso och massa annat;)

2012-03-29 20:26:35 Struntprat
» Kommentarer(3) «


Idag fick jag mitt matprogram som jag ska leva efter den kommande månaden=)
Fan de känns som att de enda jag kommer göra e att äta haha!!
Jätte mycket smarrigt som jag kommer äta, nästan sånt som jag lagar nu men såklart mycket nyttigare och att jag ska äta med ca 3 timmars mellanrum. Nu äter jag typ kanske en macka till frukost och sen mat nångång på eftermiddan/kvällen när Johan kommer hem från jobbet.
Men de e bara att hugga i och försöka förbereda så mycket som möjligt=)
Vet inte om jag berättat de förut men jag e ju laktosintolerant så de va ju ett jävla mission att hitta keslla/kvarg idag när vi handlade så jag köpte vanlig så får vi se om jag får skit ont i magen eller om de går bra =)

På lördag blir min sista dag som socker och matmissbrukare för då ska jag fira min födelsedag med släkten så då blir de smörgåstårta=)

Annars idag så har vi vart på bvc och Liam fick sina sprutor, gick väldigt bra denna gång han pep bara lite och va inte lika ledsen som förra gången=)
Nu mera så väger min stora kille 6750g och är 65cm lång, han börjar bli så stor=)
Imorrn e han även hela 6 månader gammal så de ska vi fira med en promenad om de inte skulle regna hela dagen=)
Om de gör de kanske vi åker och badar istället!

Nu ska ajg mysa ner mej i soffan med mina killar!
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: nea

Det ska finnas laktosfri kvarg vid laktosfria hyllan.. köpte ibland när jag körde FF :)

2012-03-29 @ 20:41:26
Postat av: Katta

Men det finns laktosfri kvarg! Så slipper du få ont i magen.. Den är ju dock lite dyrare..

(tips: Lidl har billigare kvarg) för de går ju åt en hel del. Lycka till nu! Det kommer gå kanon! Mkt lättare när man går hemma hela dagarna! Då kan man lägga upp det som man ska! :) kram

2012-03-29 @ 21:22:08
URL: http://kathleensblogg.blogg.se/
Postat av: Lina

Jo jag vet=) tyvärr va de slut på citygross igår så jag köpte bara 2 burkar, ska åka till Lidel också så man inte blir helt rånad haha=)

2012-03-30 @ 10:18:19
URL: http://linalonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback