Svar på frågorna!

2013-01-31 21:10:10 Struntprat
» Kommentarer(0) «


 
När och hur träffades du och Johan?
 
Vi träffades när vi jobbade ihop i Köping på Tibnor, vi jobbade tillsammans i ett år innan vi blev tillsammans.
I november 2008 så blev vi båda varslade, så då började vi umgås på fritiden och eftersom vi va arbetslösa båda två så va de mycket fritid=)
Vi bestämde oss för att bli tillsammans den 27 feb 2009=)
 
Hur många barn vill ni ha?
 
Frågar man mej så säger jag 3, men Johan säger 2=)
Vi börjar med 2 och sen blir han säkert sugen på en till haha!
 
Var Liam planerad?
 
Både och, vi hade tagit bort min p-stav men mest för att för dom flesta brukar de ta en stund innan dom blir gravida.
För oss hann jag ha 1 mens och sen va de klart=)
 
Vad e ditt drömyrke?
 
Verkligen super svår fråga, men hade de inte vart så fruktansvärt jobbiga arbetstider innom restaurang hade jag någ mer än gärna velat laga mat.
Älskar verkligen att laga mat men då tiderna för att tex driva en restaurang skulle dra ner hela glädjen att laga mat tor jag inte de skulle passa mej.
Annar så älskar jag att inreda och hitta på nya lösningar i hemmet=) (tyvärr räcker ju inte pengarna till att göra allt på engång)
 
När gjorde du din bröstoperation och hur tänkte du kring beslutet att operera dej?
 
Jag gjorde min operation år 2005 då va jag alltså 20 år, jag hade alltid haft väldigt stora bröst.
Men under en period så va jag vet inte om jag ska kalla de att jag va deprimerad, men typ lite nedstämd iaf.
Jag gick ner ca 16kg på 2 månader och de va absolut ine med flit utan nått som bara hände då jag va lite ledsen.
Självklart när man går ner så passa mycket i vikt så fort så följer inte huden med och jag tyckte att mina bröst va extremt "hängiga" jag sa till mej själv att jag såg ut som at jag ammat 3 ungar!
Beslutet  att jag gjorde operationen va helt och hållet fåfänga!
Jag ville va smal och snygg, och då passade inte de in att ha ett par fula tuttar helle!
 
Hur många syskon har du?
 
Jag har 2 riktiga syskon Louise och Isabell.
Sen har jag ett gäng "på köpet syskon" då mamma e omgift med Erik som hade 3 barn sen innan Andreas Fredrik och Caroline. Jag är äldst utav hela högen=)
Sen har pappas tjej en dotter Cassandra så de blir ju också bonus syrra=)
Tomten e far till alla barn eller hur?;)
 
Hur skulle du beskriva dej själv med 3 ord?
 
Gnällig, en bra lyssnare och rätt rolig!=)
 
Hur tror du att du uppfattas av andra som inte känner dej?
 
På ett sätt kan jag tänka mej hur jag uppfattas och de e ju att jag gnäller en hel del, men på ett sätt så tror jag nog också att folk uppfattar den självironi jag ahr i de mesta!
Jag gnäller och i samma mening kan de totalvända.
Men jag hoppas att jag ska uppfattas som en rak, ärlig, glad (på mitt sätt) person som står med båda fötterna på jorden=)
 
Vad e de bästa/sämsta med Västerås?
 
De bästa med västerås e nog att de finns rätt mycket att göra när man har barn, det är en väldigt banvänlig stad tycker jag=)
De sämsta vette tusan vad de kan vara men typ att de e så sjukt dyrt att köpa hus!
 
Vilken mat går alltid hem hos Liam?
 
Haha nästan ingen alls, smörgås e inte mat men de skulle väl va isåfall kyckling med ris och currysås.
Liam e skit dålig på att äta och de som bsolut duger e välling eller smörgås.
Banan e också en favorit=)
 
Vad hade ni för andra namnförslag innan de blev Liam?
 
Vi hade inga speciella killförslag då jag va säker på att de va en tjej(då hade de blivit en Ewy-Olivia)
Men sånt vi pratade om va William, Theo, Liam, Carl, Noah, Oliver.
 
Vilka e din favoritmärken på barnkläder?
 
Har absolut noll koll på märken på barnkläder, köper oftast på typ H&M lindex kapphal. men jag älskar fina färger och gillar att sätta på Liam bekväma kläder i mjukt tyg!
Då jag själv sällan klär upp mej, just för att jag oftast inte tycker de e så jätte bekvämt med ett par jeans om man gemför med ett par leggins/mjukis så får Liam ofta ha legging/mjukis=)
Bodysar e och en bra uppfinning nu när de e kallt, de slipper bli en bar glipa mellan byxa och tröja.
Just nu har Liam storlek 80 så han e rätt liten för att vara 16 månader=)
 
Hur många barn vill ni ha? Vill ni ha tätt mellan alla, eller kan ni tänka er en sladdis?
 
Vi vill iaf ha 2 barn, eller Johan säger nej till flera medans jag absolut kan tänka mej att ha en liten sladdis=)
Tänk själva att när vi fått vårt andra barn då ska de lixom vara sista gången haha=)
 
Tack för alla frågor!!
De e verkligen skit kul att svara på sånt här, fattar inte att jag inte gjort de tidigare!!
 
Man får lixom tänka lite innan man skriver och de eju alltid härligt:)
 
Hoppas ni som ställde frågor e nöjda med svaren!
 
pussåkram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback