Först gången jag ringer 112

2013-03-30 23:35:47 Struntprat
» Kommentarer(1) «


Åhh fyfan mitt hjärta pumpar i 110 och jag e typ skakis!
Johan och Liam låg/ligger och sover och jag höll på att fippla med telefonen, som vanligt väsnas grannarna nå fruktansvärt men denna gång blev de värre och värre och värre.
Tillslut hör jag kvinnan i familjen vråla och inte bara ett litet skrik utan ett riktigt vrål, och så smäller de som fan!
Hör barn ropa mamma!
Mitt hjärta slår ännu hårdare och först vet jag inte vad jag ska göra, ska jag väcka Johan ringa mamma jaa vad ska jag göra?
Sen kommer en ännu högre smäll och vrål och barnskrik, min hjärna går som på autopilot och jag ringer till 112!
Man hör hur de springs i lägenheten och så svarar dom och jag blir kopplad till polisen, där får jag berätta vad som hänt och polisen e här på ca 3 minuter! Starkt jobbat polisen!
Medans jag pratar med polisen i telefon så blir de såklart tyst i lägenheten, och patrullen som kommer kan tyvärr inte göra något då dom inte har något att gå på=(
Så otroligt jobbigt att fått lyssna på de här och de e verkligen inget jag önskar min värsta fiende!
 
Ljudet runt om i trappan och jag vet inte om de från nån balkong eller vad de e men de e iaf tjatter överallt!
Folk slänger i dörrar och jag har typ hjärtklappning hur i helvete ska jag lyckas somna nu???
 
Fyfan vilket jäkla skit,nu vill jag bara gråta! stackars barn som får uppleva sånt. Jag kan typ få dåligt samvete när jag och Johan träter på varandra (oftast jag som träter) inför Liam och då fattar han inte så jätte mycket än fast säkert mer än man tror.
Jag vill flytta hem, NU NU NU NU!!!
Men jag lovar att försäkringsbolaget kommer få höra ett och annat på tisdag, hur fan tänkte dom när dom sätter en familj i ett sånt här boende? Har vi inte de jobbigt ändå att man behöver flytta från sitt hem ska man behöva stå ut med sånt här skit också??
(Såklart så e de värre för kvinnan och barnen i den familjen men de kan inte jag göra något åt)
 
Aja nu har jag iaf fått skriva av mej lite men de dröjer nog många timmar innan John blund kommer till mej i natt
 
 

Kommentarer
Postat av: camilla

Fy så hemskt! :( stackars barn! Bra att du ringde även om dom inte hade så mycket att gå på!

2013-03-31 @ 04:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback