Kompisar=)

2014-02-05 20:38:03 Struntprat
» Kommentarer(1) «


Min kusin Tove och jag vi fick ju våra äldsta barn Liam och Elvis typ samtidigt (Elvis 13 sep och Liam 30 sep)
Dom e verkligen som brorsor och tror fan dom älskar varandra!
Tove fick sin andra son den 2 augusti oh Jamie kom ju den 11 oktober så där blev de lite större skillnad på åldern men inte speciellt mycket men storleksmässigt e Levi så pytteliten och Jamie e verkligen jätte tjock haha=))
Idag efter vi lämnat dom stora grabbarna hos Lena så åkte vi som vanligt hem till mej och käka frulle, Levi och Jamie låg på golvet och "pratade" och när jag kollade på dom så e Jamie typ hur mycket större än Levi som helst!
Våra söta skitungar!!=))
 
En tjockis och en spinkis=)
bästisar!
Ungen som blir så sjukt vacker på bild!!=)) Han e väldigt vacker annars också men ni fattar!!=)
Min glad tjockis=))
 

Kommentarer
Postat av: jennifer, mamma till 2 töser

ååh va kul att dom alltid kommer ha varandra! jag tjatade på min kusin att skaffa barn när jag fick reda på att nr 2 var på g. gick tyvärr inte.. hah!

Svar: Ja super roligt!:)) plus att de e otroligt skönt att ha Tove hemma också! De blir ju lätt lite tråkigt om man skulle gå hemma själv i över ett år utan att ha nån att umgås med:)
Lina

2014-02-07 @ 22:24:26
URL: http://jagotjejerna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback