Myror i brallan!

2014-01-30 11:49:43 Struntprat
» Kommentarer(0) «


Alltså Liam har ju fått va hemma hela veckan, eller i tisdags va han hos Lena men verkade lite hängig på kvällen så han fick stanna hemma. Hur som helst så under dagarna fram till typ 17 tiden e ungen hyper, inte en enda tendens till att va hängig utan typ piggare än vanligt och otroligt uttråkad på att få sitta inne här med mej och Jamie som e ganska förkyld.
Visst de e inte farligt att gå ut när man e förkyld men fan jag orkar helt ärligt inte gå ut när de blåser satan och att de då blir typ 100 minusgrader värre än vad de egentligen e! Plus att Jamie in tycker de e speciellt roligt att ligga i vagnen om man ska ut och typ åka pulka.
Aja så just nu här hemma ha Liam vänt upp och ner på hela hemmet, de ligger leksaker överallt och han e ganska uttråkad. Men efter 17 tiden så blir han typ febrig och seg.
Snoren sprutar konstant och kommer nog få sanera hela huset efter denna förkylning. 
 
Har även betalat alla räkningar och de e ju såklart lika roligt varje månad:( dessutom har jag inte fått mina föräldrapengar, så försäkringskassan e inte så populär just nu för mej!
Hur svart kan de vara att bara betala ut dom som vanligt varje jävla månad! Inga förändringar har gjorts liksom!
Skiten kommer väl förhoppningsvis snart men med dom kan man ju tyvärr aldrig veta!
 
Ne nu måste jag fixa ihop lite lunch jag e as hungrig!
Pussåkram
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback