Överkörd

2014-01-27 08:59:13 Struntprat
» Kommentarer(0) «


Alltså fy tusan va jag känner med sliten, trodde igår att de bara berodde på att jag sovit dåligt då jag kom hem sent efter tjejkväll med vin och mat men jag känner mej värre idag.
Ont i kroppen, huvudvärk och ont i halsen!
Vill inte bli sjuk, vi har ju klarat oss så bra från sjukdomar denna höst/vinter!
Skulle åkt iväg och sprungit idag på gymet men mår jag så här blir de ju inget med de:( Måste ju komma igång nu med kroppen har ju ca 10kg jag vill bli av med tills den 26 juli.
Ska även börja om med mina plankan och squats utmaningar då jag tappade bort mej i schemat och allt bara blev pannkaka!
Så mirakelkurer från influensa symtom mottages mer än gärna;)

Tog även mina mått igår då jag kan tycka att de e bättre att se ett mått resultat på träningen än att stirra sej blind på vad vågen står på. De va inte nå roliga mått men som sagt de går ju förhoppningsvis att förbättra:)

Ne dags att försöka få Jamie att vila en stund och även låta Liam bada lite:) 
Pussåkram!

Jamie e lite sur i babysittern!

Liam leker som vanligt med bilar!:)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback