Förbannade tänder!

2014-07-03 11:40:31 Struntprat
» Kommentarer(1) «


Min lilla kämpe har de inte lätt just nu!
Han snorar och dreglar och e verkligen inte sitt vanliga goa jag. Jamie har fått 2 tänder där nere och de ser ut som att en tredje e på väg där uppe.
Vi försöker att smörja med flytande Alvedon och har även gett han  supp då han haft feber till och från sen förra fredagen!=(
Min lilla plutt!<3
Han sover otroligt dåligt på natten och vill helst ligga i famnen, vi ska testa i natt med att ha vagnen inne så den går att luta i viloläge istället.
Vi måste även sätta på sidan på spjälsängen nu då vår lilla stora kille rest sej för första gången mot sängkanten=)
Tiden går för fort!!!
 
Annars så börjar den förbannad Power meet idag, jag brukar ju alltid fly från stan men i år blir vi hemma.
Ska till och med ta cyklarna ner och kolla på bilarna (för Liams skull) på eftermiddagen om de inte e skitväder vill säga! Alltså hallå vart e sommarvädret???
Går ju här och fryser!
 
Hoppas ju iaf att de hunnit blivit lite varmt tills den 26 juli då man blir fru;)
 
Aja ska väl sätta fart med dagen nu.
pussåkram!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Min sida

Så söta är de :)

2014-07-03 @ 14:23:17
URL: http://dack-dack.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback