Sjukt varmt!

2014-07-21 19:34:20 Struntprat
» Kommentarer(0) «


Idag har de vart sådär äckligt varmt så jag typ velat gräva ner mej någonstans.
Johan skulle såklart till Sami och tatuera sej så jag skulle vart hemma själv med barnen i denna tryckande värme för jag verkligen vägrar åka någonstans själv med dom!
Tur man har 2 underbara syrror som kommer till räddning och hänger här hemma med mej och barnen när jag blir så där lätt stressad över allt!
Tack som fan!
Vi hängde ute på altan och försökte svalka oss men de blir så sjukt varmt här då de e helt lä och solen ligger på konstant! Jamie e ju inte heller speciellt förtjust när de blir sån tryckande värme.
Så när regnet kom så körde vi lyckodans ute på altanen!=)
De blev så otroligt skönt i luften och man kunde liksom andas igen!
 
Johan kom nyss hem och jag ska hem till Hanna en sväng och fixa lite inför lördagen!
Pussåkram!
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback