6 långa veckor!

2014-06-18 22:07:15 Bröllop
» Kommentarer(0) «


Imorgonbitti går Johan på sin 6 veckor långa semester och de kan inte komma mer passande!
Barnen har kommit i nån jätte dryg fas då dom vill gå upp kl 5!! De e ju för tusan mitt i natten!
Vi har även endast 37 (36) dagar kvar till bröllopet och jag känner mej faktiskt ganska lugn!;)
Men de blir väl värre snart!!
Imorgon går även Liam sin sista dag hos Lena innan han även får ett långt sommarlov och vi ska visserligen inte göra speciellt mycket då varenda liten krona kommer få till bröllopet och även mycket tid:)
Men vi har ju som tur en liten pool här hemma en massa kompisar att leka med och vi ska väl iaf försöka ta oss till Eskilstuna zoo. Liam kommer nog tycka de e kul!

Har bockat av en massa idag inför bröllopet så de e skönt. Nästa vecka ska vi även kolla Johans kostym och kläder till barnen. Min klänning e även klar hos sömerskan så den ska också hämtas.

Pappa och Johan ska åka till Tyskland för att handla alkohol och vi ska vika en jäkla massa pompoms;) men läget känns som att de e under kontroll.

Kommer komma ett inlägg om möhippan så fort jag fått alla bilder:)
För de va verkligen en så sjukt underbar dag och jah kan inte tacka alla tjejerna nog!

Ne nu ska jag passa på att sova eftersom mina små "monster" antagligen vaknar snart!

Pussåkram!

Skäggiga damen på möhippan!:))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback