Fullt upp!

2014-06-09 21:02:29 Struntprat
» Kommentarer(0) «


Alltså känner mej som världens mest upptagna människa även fast jag egentligen inte gör så mycket.
Men mycket utav min tid går såklart åt barnen, hemmet och mycket tankeverksamhet går såklart till de stundande bröllopet! 47 dagar kvar tills jag får ändra namnet på bloggen till Lina Sjölin! ;)
Jag e förväntansfull och nervös.
Sjukt mycket saker kvar men mycket e klart också!
Johan jobbar endast 7 pass till sen har han 6 veckor semester och då kommer tiden verkligen flyga fram.
Hoppas såklart på bra väder så vi kan njuta av sol bad och massa roligheter.
Snart e de midsommar och den årliga festen hemma hos Paul och Camilla och den längtar vi till!
De e en massa födelsedag som ska firas och förhoppningsvis en möhippa för mej ;))
Skit nervös men förväntansfull!
Johan hade sin svensexa i helgen och de han minns har vart grymt! Fan va lurad han blev haha så roligt!
Min bröllopsklänning e inlämnad på Ruhts för att sys in och lite andra ändringar, kommer få hämta ut den 26 juni så exakt en månad innan bröllopet. Den kommer bli så himla fin!
Har fått hem min slöja, stolsrosetter, löshår och väntar på spetsband som jag beställt. Jag älskar verkligen eBay!!!
Fyfan vilken underbar sida =)
 
Aja slut "snackat" nu blir de bilder istället!;)
 
Pussåkram!
 
Enda gången jag e med på bild e om jag tar den själv!
Spännande med kameran, speciellt när man kan åla fram till den=)
 
Sommarväder<3
Min stora fina unge!!! <3
Min stora snygging<3
Dags för en klippning snart igen! Goaunge!!!
 
<3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback