Jag kan verkligen inte förstå!!

2014-06-19 07:35:56 Struntprat
» Kommentarer(0) «


Jag vet inte varför mina små monster vill gå upp mellan klockan 04.30-05.30! Hela veckan har dom velat stiga upp då!!
Usch känner mej verkligen inte männsklig när jag e så här trött.
Men idag så har ju Johan gått på en 6 veckor lång semester så imorrn ska jag få sova ut!!:))
 
Vädret e ju verkligen inte speciellt uppiggande idag heller, jävlar va de regnar!
Ska lämna Liam hos Lena till kl 9 och de e hans sista dag innan sommarlov:)
Vi ska även köra Liam till mamma ocj Erik idag för han ska fira midsommar med dom uppe i riddarhyttan:)
Jag Johan och Jamie firar som vanligt hemma hos Paul och Camilla.
Vi åker på lördag till riddarhyttan och hämtar vår stora skit unge;) får se om vi blir kvar eller inte.
 
Ne nu ska jah svepa en redbull och hoppad den gör mej lite piggare!
pussåkram!
 
De e ju tur han e söt iaf! Sov längre nu min lilla 
skit unge:))
 
Så han vi den här napptjuven som också e bra söt men en riktig envis unge!:))
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback