Träning och ommöblering!;)

2014-05-20 21:11:31 Struntprat
» Kommentarer(1) «


 
 
Började dagen med en ny säsong av the bachelorett som jag e helt beroende av, Tove och Levi va även här och åt frukost:)
Jamie sov i 2,5 timma så hade ganska mycket dötid;)
Hade bokat träff med Marlene för ett svettigt träningspass kl 12.15.
Väkte Johan som tog Jamie så jag kunde åka och träna.
Fyfan va dåligt tränad jag e!! Alltså visst jag spydde inte men de va verkligen inte långt ifrån!;) jag ramlade till och med så jag slog upp knät haha!
Men de va riktig kul, önskar man hade råd att ha de så här varje dag! Jag ska spela på lotto!!;)
Efter träningen så åkte jag och hämtade Liam och väl hemma va jag typ tvungen att slänga i mej mat för de började bli svart för ögonen, så jäkla hungrig och slutkörd va jag!:) 
Mat har aldrig smakat så gott som de gjorde då!
 
Fick sen de briljanta idéen att vi skulle byta rum på Liam och oss, han behöver yta de gör inte jag och Johan. Har haft planer på de länge men har bara inte gjort de än.
Denblev super bra ich Liam va toknöjd över sitt stooooooora rum!;)
Nu ligger jag helt slut i soffan och ska strax bädda ner mej i sängen i vårt nya rum:))
 
Imorgon blir de ett pass på gymet och så ska vi även fylla på poolen! De ska ju bli sommar nu!:)
 
pussåkram!
 
 
Trött svettig och blodig!;)
 
Grabbarna röjer i Liams nya stora rum:)
 
Vårat nya fina lilla rum:)) blir såklart bättre med plats när även Jamie flyttar in till Liams rum:)

Kommentarer
Postat av: jennifer, mamma till 2 töser

va fiint de blev! älskar er inredningssmak ;)
precis min stil!

Svar: Tack!!=)) de elite små grejer som ska upp på väggarna men annars klart! Hoppas du hade en härlig födelsedag!!
Lina

2014-05-28 @ 20:07:44
URL: http://jagotjejerna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback